آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات پسرم

نانازم

1393/3/9 19:12
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  آیدین خوشگل محبت  پسر نانازمچشمک مهربونم  ، داشتم فکر میکردم شدی سه سال و هشت روزه  به سلامتی وای به این فکر میکردم که چقدر زود گذشت و ای نمیدونم چه جوری خدارو شکر کنم  باورم نمیشه خیلی خلی زود گذشت با همه سختیا و شیرینی هاش و اذیت هاش خیلی زود گذشت

و سلام به نی نی که تو شمک مامان هست  نمیدونم  دختر ی یا پسر فقط میدونم که 10 هفته دارم و ایشالله که صحیح و سلامت باشی .

باید بگم از حال و روزم  که این چند روز برای تدارک تولد آیدین جون یه کم اذیت شدم اشکال نداره  خوش گذشت ولی با این سرما خوردگی که خیلی سرفه میکنم ولی بعد از تولد گوش شیطون کر یه کم حالم خوبه .

میخوام از کارایی که این روزا میکنی و احساساتی میشی رو برات بنویسم که گل  پسرم تا میبینی خسته ام دراز میکشم می یای شکممو بوس میکنیبوس و میگی مامان داداشی رو خیلی دوست دارم منم میگم بگو نی نی چون معلوم نیست داداش باشه یا آبجی میگی نه دادشه نازش میکنی ابراز علاقه م محبت میکنی و بعضی وقتا هم تمام اسباب بازیهاتو می یاری میریزی تو حال  همش بهت میگم آیدین جمع کن برو تو اتاقت بازی کن گوش به حرفم نمیدی و بعضی وقتا لج بازی باهام میکنی و بعضی وقتا میگم من که نمیتونم جمع کنم دلم درد میگیره احساساتی میشی میگی باشه مامانی خودم جمع میکنم .آرام

                                        دوست دارم

پسندها (1)

نظرات (0)