آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات پسرم

خبر خبر

1393/3/9 17:55
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیز مامان  ١٣٩٣/١/٣٠ مامانی متوجه شدم که یه نی نی تو شمکم دارم  totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2f.gif     ایشالله که صحیح و سلامت باشه عزیزم . دوستون دارم .

روز شنبه  ٣٠ فروردین رفتم دکتر زنان  پیش همون دکتری که برای بارداری آیدینم میرفتم پیشش  ،برام آزمایش خون نوشت و رفتم  انجام دادم آزمایشگاه  بعد از گرفتن جواب رفتم نشون  دکتر دادم و گفت نی نی داری باردار هستی خیلی خوشحال شدم  و زنگ زدم به بابایی خیلی خوشحال شدو تو هم با ننه و عمه خونه مونده بودی اومدم خونه  گفتی کجا بودی مامانی گفتم ،رفته بودم دکتر ،خانم دکتر آمپول بزنه گفتم آیدین مامانی دلش  نی نی داره زود گفتی داداشیه همش بلیزمو میزدی بالا میگفتی ببینم مامان داداشی رو  خلاصه اینکه ایشالله صحیح و سلامت باشین .

روز  ١ شنبه 31/1/93  دکتر برام سونو نوشت رفتم سونوگرافی انجام دادم کلی هم آب خورذم  دکتر گفت انجام دادی بیار به من نشون بده  رفتم نشون دادم گفت خوبه همه چیز خوبه فقط یه آزمایش غربالگری بزات مینویسم برو انجام بده  6/2/93 رفتم انجام دادم اونم نشون دادم گفت تو ادرارت  یه کم خون هست باید خرداد دوباره بری هم سونو هم آزمایش  خیلی نگران شدم همش پیش خودم میگم خدایا صحیح و سلامت باشه هیچی ازت نمیخوام فقط سالم باشه

glitterimage39دوستون دارم عزیزای منglitterimage39

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
13 خرداد 93 21:22
مبارک باشه خانومی امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد