آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات پسرم

عکسهای نوزادی

1392/11/7 23:34
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

١/٣/١٣٩٠

آیدین من ١ روزشه  بیمارستان کسری کرجماچ

 بقل مامان جون  بیمارستانقلب

 

آیدین جونم سه روزشه زردی داشت باید میرفت بستری بشه گریه

آیدین جونم سه روزشه حموم کرده بود و خوشجل شده بود و  زردی داشت ناراحت

جشن حموم زایمان آیدین جونم چشمک

 

 

الهی همشه زنده باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایدین
8 بهمن 92 1:02
الهی وای چه عکسای خوشکلی خیلی خوردنیه ایشالا همیشه سالم و تندرست باشه خانم جان اون تل رو با قلاب بافتم خیلی اسونه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
زری مامان
8 بهمن 92 9:05
عزیرم مرسی که سر زدی خدا پسر شما هم نگه داره من شما را لینک کردم
مامانی
پاسخ
خواهش
مامان سینا
8 بهمن 92 15:16
دلم میخواد قورتت بدم عزیز دلم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آرال
13 بهمن 92 0:12
چه نازه
مامانی
پاسخ