آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات پسرم

بازم سرما خوردی

1392/11/6 18:33
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

 

ZIBASAZ

 

سلام  پسر گلم بازم سرما خوردی شدیدا" ببخشید که این چند وقت نتونستم بیام برات خاطره بنویسم یه هفته ای که مهمون داشتیم یعنی چهارشنبه هفته گذشته  سه تایی رفتیم شمال و  ننه جونی رو بیاریم خونمون اونا خونمون بودن و یه هفته ایی رو موندن با عمه کبری رفتن خونشون آخه نمیتونن اینجا بمون حوصلشون سر میره به اونجا یعنی شمال عادت کردن اننینا که اینجا بودن یه ویروس بد  افتاد تو جونت اونم چه ویروسی همش اسهال و  استفراغ  وای خدای من خیلی بده ابد هم بدتر همش یه پامون تو دستشویی بود یه پامون تو خونه الهی من فدات بشم اینقدر رنگ و روت سفید شده بود که دیگه نگو هیچی هم نمیخوردی حال نداشتی دیگه دیدم نمیشه با  بابایی بردیمت دکتر آقای دکتر ٢ تا آمپول  زد و و دارو داد و ٤ روز طول کشید تا خوب بشی همین که خوب شدی بردمت آزمایشtubes icon چکاب کامل توی آزمایشگاه  انقدر گریه کردی که اونجا رو گذاشته بودی روی سرت آخر دیدم که نمیتونم ازت نمونه بگیرم به آقای دکتر گفتم اگر میشه ببرم خونه بگیرم که برگشتیم خونه تا روز شنبه هفته قبل بود که بردم نمونه هاتو دادم امروز هم قراره باباجون جوابشو بگیره ایشالله که هیچی نیست پسرم صحیح و سلامته تا جوابش بیاد من میمیرم  دوست دارم فندوق من همین که آزمایش دادم شنبه قبل ننه و عمه یک شنبه که روز ولادت و عید بود سوار اتوبوس شدن و رفتن منم افتادم به جون خونه آخه مهمون باشه آدم نمیتونه حسابی خونرو تمیز کنه آخه عادتی که مامانت داره اینه که جلوی مهمون خونرو تمیز نمیکنم میگم زشته حالا چند روز اومدن خوبیت نداره جلوی اونا تمیز کنم  دوشنبه بود که آقا آیدین سرما خورد و چهارشنبه خونه آقا جون و عزیز جون  چون قرعه کشی داشتیم رفتیم اونجا هم با آقا جون همش بیرون رفتی ماشالله حرفمو گوش نمیدی جوراب هم نپوشیدی و سرما خوردی اومدیم خونه شب تا صبح نخوابیدیم با بابایی بیدار بودیم همش گریهبطری شیر 10 و سرفه وای چه ویروس بدی تا به امروز دیگه همش شلغم و سوپ و دارو وای کی خوب میشی سرفه های وحشتناک میکنی ایشالله تا چند روز دیگه خوب بشی دوست دارم فندوق  مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤خونه نمدی❤
6 بهمن 92 18:48
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامانی
پاسخ
چشم حتما" دوست دارم برای پسرم خودم درست کنم
مامان سه قلوها
7 بهمن 92 0:08
سلام عزیزم ممنون اومدی ، خوشحالم کردی الااااااااهی ، خدا رو شکر بهتر شد ، ایشالا که هیچ وقت مریض نشه و همیشه سالم و سلامت باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم