آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات پسرم

شب چله

1392/10/10 14:21
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشگلم عزیز دلم یه کم دیر شد تا یادگاری بزارم  چون اینترنت مشکل داشت عزیزم  امسال قرار بود بریم شمال خونه ننه جون  شب چله رو اونجا باشیم ولی به خاطر هوا نرفتیم و به بابا جون گفتم امکان داره جاده برف باشه نریم بابایی خیلی دوست داشت بره پیش مامان و برادرش باشه چون دلش خیلی براشون تنگ شده  خلاصه اینکه نتونستیم و رفتیم خونه عزیز و آقاجون همه خونه آقاجون اینا بودن ٣تازندایی و دایی ها و خالینا هم اونجا همه با هم جمع بودیم خیلی خوش گذشت عزیز شام    شکلکهای جالب و متنوع آرویندرست کرد و من زودتر از همه رفته بودم همه چیزو آماده کردم  شکلکهای جالب آروین و همه اومدن و  شام خوردیم و  خیلی خوش گذشت  آیدین و نگار و حسام هم حسابی بازی کردین و شلوغ  کاری وای چه کارا که نمی کردین و روی تخت عزیزینا هم همش بپر بپر و ادای سقوط ، آزاد و در می یاوردید و خودتونو پرت میکردین روی تخت  وای وای اینقدر عرق کرده بودین که دیگه حد نداشت ساعت ١٢ بود که اومدیم خونمون.

شب چله گل پسرم مبــــــــــــــــــــــــــارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)