آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات پسرم

چه کارا

1392/12/20 19:48
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

آیدین از خواب بیدار شده داره آب میوه میخوره و عمو پورنگ میبینهقلب

آخه من دارم برنج پاک میکنم اومده داره سر کیسه برنجو باز میکنه عصبانی

 

من دارم کتاب داستانایی که جناب عالی پاره کردی رو چسب میزنم اومدی داره کتاب الاغ پا چلاغ رو میگی برام بخون نیشخند

آیدین آشپز میشود : غذای حیوانات پلاستیکی تعجب

 

آیدین پلیس میشود : به مامانش داره احترام میزار ه فرشته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شایلین جون
21 اسفند 92 8:23
ای جونمممممممممم چه پسمل خوشملیبدو بیا یه بوس آبدار به خاله بده قربونش بشم. آفرین هی با مامانت همکاری کن و بیکارشم نذار مامانی خصوصی مرسی خاله جون شما هم شایلین جونو
مامان متین و مهبد
28 اسفند 92 11:02
مامان متین و مهبد
28 اسفند 92 11:03
دوست ندارم مثله همه از خدا بخوام که توي زندگي هيچ غمي نباشه، چرا که شاديها در کنار غمهاست که معنا پيدا ميکنه و زيبا ميشه. تنها از خدا ميخوام قدرتِ درکِ حضورش رو توي لحظه هاي زندگي به همه ي مخلوقاتش عطا کنه، که اون وقته که هيچ مشکلي توان شکستن ما رو نداره. سال نو با ديدِ نو به زندگي و فرصتي دوباره براي بهتر زيستن بر شما و خانواده تان خجسته باد.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله مینا پیشاپیش سال نو شما هم مبارک
علامه کوچولو
28 اسفند 92 18:16
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامانی
پاسخ
ممنونم سال نو شما هم مبارک