آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات پسرم

برف بازی وای خدای من جا مونده

1392/12/20 19:21
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com boneco-de-neve gif gif 58.gif

 

سلام عزیزم تموم هستیم آیدین جونم این روزا اینقدر شیرین زبون شدی اینقدر شیطون شدی که نمیدونم کدوم  رو بنویسیم صبح بیدار شدیم دیدیم برف اومده گفتی مامان میشه بریم برف بازی کنیم برف ببینیم  همچین معصومانه گفتی که دلم برات سوخت آخه معلوم بود حوصلت سر رفته بود  منم گفتم مامان جون بزار ناهار بخوریم میریم برف بازی هم میکنیم ناهار خوردیم و ساعت ٢ بود لباسامونو پوشدم و شال و کلاه کردیم و رفتیم     برف بازی وای خدای من اینقدر ذوق کردی که حد نداشت با هم دیگه آدم برفی    درست کردیم تقریبا"٢ ساعتی با هم برف بازی کردیم وtotalgifs.com boneco-de-neve gif gif 15.gif همش میگفتم آیدین بریم خونه میگفتی نه نه  من نمی یام خیلی بهت خوش گذشته بود اینقدر شیرین زبون شدی یه بار بهت گفتم آیدین اون ور نری ها لیز میخوری همش میگفتی مامان اون ور برم لیز میخورم می یوفتم سرم میشکنه میریم دکتر آقای دکتر به من امپول میزنه منم میگفتم بله پسرم  ، همش به من گوله برف مینداختیtotalgifs.com inverno gif gif cc17kid15.gif منم یه دونه گوله برف انداختم خورد به دهنت همش با دستت میخواستی بندازی اون ور یه کم خورد به دهنت وای دیگه وسواس بازیت شروع شد همش میگفتی رفت دهنم دهنمو بشور خدایا این وسواس بازیتو باید بزارم کنار جدیدا" خیلی وسواس شدی عزیزم دوست دارم  آخه بعضی وقتا یه جاهایی وسواس بازی خوبه ولی بعضی کارات الکی وسواس بازی در می یاری قربون اون چشای سیاهت برم دوســــــــــت دارم به قول خودت اندازه آسمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)