آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات پسرم

شال و کلاه

1392/10/10 17:40
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

شال و
کلاه زمستانی آیدین توپول

سلام عزیزم آیدین مامان امسال
مامانی هنرمند شده و برات یه شال و کلاه و خوشگل بافتم با قلاب رفتم کاموا و قلاب
خریدم و شورع کردم به بافتن اصلا" بلد نبودم یه کم سری زدم به سایت قلاب بافی
بالاخره چند تا مدل دیدم و خوشم اومد و بافتم  به نظر خودم که خیلی قشنگ شده
با این حال که دست اولم هست در حال بافتن همش می یومدی می گفتی مامان چی کار می
کنی منم می گم برات دارم کلاه می بافم میگی کلاه سربازی میگم نه کلاه زمستانی
بزاری بری مهمونی چون سی دی سربازی بابا رو دیدی ،سربازا  کلاه دارن میگی از اونا میخوام
خلاصه بافتم خوشت اومد اینقدر خوشحال شدی منم خوشحال شدم چون اولین دستم بود خوشم
اومد باباجون هم همش منو تشویق میکرد و میگفت وای چقدر قشنگ شده  اینم از شالگردن  و کلاه گل پسری  امیدوارم که خوشت اومده باشه .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سینا
11 دی 92 15:13
وای عزیزم با اینکه کار اولت بوده خیلی خیلی قشنگ شده افرین دوستی
مامانی
پاسخ
بله اصلا" تا حالا من قلاب بافی نکرده بودم از سایتها یاد گرفتم
مامان امیرحسین
13 دی 92 21:38
سلام.مامان هنرمند دست درد نکنه.خیلی قشنگه،مخصوصا مدل شالش.پسرگلتتون ببوس.
مامانی
پاسخ
سلام خواهش میکنم مرسی
مامان آرینا مو فرفری
14 دی 92 16:13
خیلی خوشگله مبارکت باشه عزیزم. مامانی خیلی باسلیقه درست کردین دست درد نکنه خیلی به آیدین جون میاد
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
14 دی 92 20:35
مبارک باشه عزیزم . چه گل پسریچه مامان هنرمندی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله
مامان آرال
15 دی 92 20:45
وای چه هنرمند خیلی قشنگ شده مبارک آیدین جون باشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
ساناز
7 بهمن 92 13:27
بافتنيتون عاليه دوست عزيزم پارچه هاي رنگي رو تو پارچه فروشي ها حتما ميتونيد پيدا كنيد مثلا سمت ما گاندي داره بازم بهم سر بزن
مامانی
پاسخ
چشم سر میزنم ممنون از راهنماییی