آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات پسرم

تولد دایی بزرگم

1392/8/18 0:27
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

25/مهر / 1392 تولد دایی جعفرم بود خیلی به من خوش گذشت چون از 3شنبه رفته بودیم خونه آقا جون مونده بودیم کلی من اونجا بازی کردم با نگار و حسام پسر خاله و دختر خاله کلی هم با نگار دعوا کردیم سر کیف هامون من همش موهای نگارو میکشم اونم هیچی نمیگه فقط میگه

 مـــــــــــــــــــــا مــــــــــــــــــــــــان

یه دفعه همچین کشیدم که چند تا از موهای نگار اومد دستم اونم گریه کرد سر چی موهاشو کشیدم سر رژ توی کیفش رژ داره به من نمی داد منم بزنم وای مگه پسرا رژ میزنن نبینم (هـــــــــــــــا)

خلاصه اینم عکس منه تو عروسی داییم

 

اینم عکس نگار و آیدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد امین گل همیشه بهار مادر
25 آبان 92 20:12
سلام خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم گل پسرت چقد نازه از طرف من بــــــــــــــــــــــبوسش خیلی دیر میشه تا آپ بشم آخــــــــــــــــــــــــــه!!!! محمد امین که نمیزاره مامان بیکار باشه [گ سلام ممنون ازاینکه به ما هم سر زدید.
مامانی
پاسخ
سلام خوبین حتما" شما رو یکی از دوستای آیدین ثبت میکنم