آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات پسرم

مهد کودک

1392/8/13 16:22
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سلام عزیزم دیگه بزرگ شدی پسر نازی شدی الهی مامانی قربونت بره ،خیلی دوست دارم بزارمت مهد کودک همه میگن زوده هنوز آیدین کوچولو ولی من دوست دارم بری با بچه ها بازی کنی و.........

٦/٨/١٣٩٢ ظهر روز یکشنبه با هم رفتیم مهد کودک نرگس رو دیدیم و پرسیدم خوشم نیومد رفتیم گلهای بنفشه اونجا ثبت نامت کردم و چون توی مهد تاپ وسرسره و استخر توپ داره خوشت اومد و تا من ثبت نامت کنم رفته بودی اونجا بازی می کردی خلاصه اولین روزت بود از ساعت ١ رفتی مهد و تا ساعت ٥ اونجا بودی همین که گذاشتمت و اومدم خونه اینقدر دل تنگت شده که دیگه نگو ولی سرمو با کارای خونه گرم کردم تا ساعت ٥ بشه و بیام دنبال عزیزم .

تغذیه به شما داده بودند و خورده بودی خدا کنه که خوشت اومده باشده از مهد کودک اگر بیقراری نکنی میمونی الهی مامان قربونت اون چشای سیاهت بره عسلم

 

اینم عکس مهد کودک

                                              ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماجراهاي خيلي خصوصي من
13 آبان 92 16:27
ماجراهاي خيلي خصوصي من

از پيش از تولد تا پيش از دبستان

ابتكاري جديد و فوق العاده

راه جذاب و جالب براي ثبت خاطرات فرزندتان ...
مناسب براي مهدكودك و محافل كودكانه
هديه اي دوست داشتني و به ياد ماندني
مناسب براي تمام مادران آينده كه دوست دارن لحظه به لحظه
زمانهاي شاد كودك خود را ثبت كنند

بچه هاتونو از داشتن خاطرات زيبا محروم نكنيد.
مجموعه اي بسيار زيبا براي كودك دلبند شما

مرسی عزیزم