آیدین عزیزمآیدین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آیلین عزیزمآیلین عزیزم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات پسرم

روز شمار تولد آیلین نازم

1393/8/11 15:37
نویسنده : مامانی
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خوشگلممممممممآرام عزیز دلم ببخشید این چند وقت مامانی تنبل شدم چشمکنه وقتشو دارم نه حالشو دارم غمگین بیام تو وبلاگت برات خاطرات و شیطونیات رو بنویسم ایشالله که زایمان کردم  و دردام یادم رفت می یام بازم برات مینویسم .

آیلین خوشگلمniniweblog.com هم یه کم انگاری جاش تنگ شده و هی شیطونی میکنه  و هی تکون میخوره و نمیذاره مامانی بخوابه niniweblog.com و دردای همیشگی که وای خدای من پادرد هایی که دارم .

دیگه برات بگم عشقم خیلی بهتر از قبل شدی  با من به اون صورت کار نداری اذیت نمی کنی منو از خواب که بیدار میشی میگی مامان پوریا میذاری ببینم به شبکه پویا میگی پوریا عزیزممممممممممممم

منم برات میذارم مخصوصا" پلنگ صورتی و باب اسفنجی رو میبینی انقدر میخندیniniweblog.com که من از خنده تو خندم niniweblog.comمیگیره .

خدارو شکرniniweblog.com که خیلی عاقلتر شدی و بعضی از کارهارو بهت میگم انجام میدییییniniweblog.com . الهی مامانی قربونت بره پسرکم niniweblog.comدوست دارم وقتی که دراز میکشم میگم برو برام بالشت بیار می یاری فداتتتتتتت بشم مننننننننننننن.

اینکه جونم برات بگه که عاشقتم پسرمممممم

عاشق مهربونیاتممم وقتی که یههو می یای بوسمبوس میکنی و بعضی اوقاتم ناراحتم از دستت می یای و بوسم میکنی

niniweblog.comniniweblog.com

خدایا شکرت خدایا شکرت شکرتتتتتت برای همه چیز شکرت

niniweblog.com   niniweblog.com

      niniweblog.com niniweblog.com

آیلین niniweblog.comنازم شده هفته سی و چهارم بارداری

34 هفته دیگه وزنش  1900 کیلو شده و داره خودشو آماده میکنه برای اومدن و دل مار و با اومدنش شاد کنه

دوستونننننننننننننننن دارم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 آبان 93 13:19
مامانی خصوصیم رسید؟
مامانی
پاسخ
وای واقعا مادر هنرمندی هستی مرسی از جوابتون
مامانی
4 آذر 93 21:49
مبارک باشه به سلامتی